Seurakunnan papiston työjärjestelyt kirkkoherran vuosiloman ja virkavapaan aikana

Kirkkoherra Juhana Markkula on vuosilomalla 31.7.-31.10 ja virkavapaalla 1.11.-31.12.2023. Hänen sijaisenaan toimii kappalainen Aino Savolainen. Juhani Kapiainen toimii Savolaisen sijaisena Kalannin kappalaisena marras- ja joulukuun. Hän tekee toimituksia ja toimittaa jumalanpalveluksia myös syys-lokakuussa.

Lokalahden ja Pyhämaan uusi kappalainen Eero Kuikanmäki aloittaa työt 9.8. keskiviikkona. Hän vastaa kappelivastuiden ja muiden papintöiden ohella seurakunnan lähetystyöstä. Veera Ruti, joka aloitti seurakuntapastorin virassa toukokuun puolivälissä, vastaa nuoriso- ja rippikoulutyöstä. Seurakuntapastori Heli Nurmi vastaa aikuistyöstä sekä Uudenkaupungin kappelin toiminnasta yhdessä kirkkoherran kanssa.

2023-07-31 09:25:41.0