Puunoksa hiirenkorvalla

Aikuisille

Raamattupiirit

Raamattupiirit edustavat seurakuntien perinteisintä ryhmätyötä. Ne toimivat hyvin yksinkertaisella mallilla: on raamatusta kiinnostuneita ihmisiä, jotka haluavat kokoontua kohtuullisen säännönmukaisesti hetkeksi yhdessä lukemaan Raamattua, tulkitsemaan sen sanomaa, ja rukoilemaan sekä usein myös laulamaan  hengellisiä lauluja ja virsiä.

Avoin raamattupiiri

Kokoontuu maanantaisin klo 18.30 Uudenkaupungin seurakuntakeskuksessa, Koulukatu 6.  Kysymysten ja keskustelun kautta tutustutaan Raamattuuun.

Vetäjinä toimivat Anna-Maija Tuikka ja Teija Rundgren.

Piiri on avoin kaiken ikäisille aikuisille - eikä haittaa, vaikkei pääsisi joka kerta mukaan!

Naisten rukous- ja raamattupiiri

Seuraa tapahtumapalstaa.

Naisten aamukahvit

Keväisin ja syksyisin järjestettävä tilaisuus naisille.
Aloitus aamupalalla, jonka jälkeen kuullaan musiikkia ja puhujavierasta.
Naisten aamukahveilla kerätään norsupankkiin rahaa, jolla tuetaan kummilapsitoimintaa Thaimaassa, katso kirje tästä

Miesten raamattupiiri ja saunaillat

Kokoontuu Seurakuntakeskuksen takkahuoneessa parittomana tiistaina, joka toinen viikko alkaen klo 18 vaihtuvin illan aihein ja raamatunkohdin. Vetäjänä toimii Risto Peurala.

Miesten saunaillat Haukharjassa. Seuraa tapahtumapalstaa. Tule mukaan!

Raamattupiirit Pyhämaassa

Seuraa tapahtumapalstaa.

Olet tervetullut raamattupiireihin, vaikket olisi koskaan ennen käynyt tai Raamattua avannut!

Jos jonkun on jano,

tulkoon minun luokseni ja juokoon!
Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään
kumpuavat elävän veden virrat.

Johanneksen evankeliumi 7:37-38

TULE VAPAAEHTOISEKSI Via Crucis ristintie- katunäytelmään

Via Crucis ristintie- katunäytelmä esitetään Uudenkaupungin katukuvassa 2024 pääsiäislauantaina. Ristintie kuvaa Jeesuksen viimeisiä hetkiä ennen ristiinnaulitsemista ja ylösnousemusta. Näytelmän tuottaa Uudenkaupungin seurakunta. Esitys on pääsiäislauantain 2024 iltana ja on yleisölle maksuton. Näytelmän reitti kulkee keskustan alueella ja päättyy Uuden kirkon puistoon ja kirkon portaille.

Lisätietoja
Mukaan kutsutaan isoa joukkoa toteutuksesta kiinnostuneita erilaisiin vapaaehtoistehtäviin, näyttelijöiksi, musiikkiin, tekniikkaan ja organisointiin. Harjoitukset alkavat 29.1.2024

Lisätiedot ja yhteydenotot:
Via Crucis Uki 2024- projektin työryhmän koordinaattorit
Rose-Marie Virolainen rose-marie.virolainen@evl.fi 050 3634 133 Jaana Kulmala jaana.kulmala@evl.fi 044 3634 399