KOULULAISET

Tytöillä ja pojilla on oikeus seurakuntalaisuuteen omalle ikäkaudelleen sopivalla  tavalla.
Seurakunta järjestää muun muassa leirejä, kerhoja, kouluvierailuita ja vuosittain 10.10. suuret juhlat alueen täyskympeille.
Erityisesti leiritoiminta on seurakunnassamme hyvin suosittua ja leiripaikat täyttyvät hyvin nopeasti.

LEIRIT JA RETKET
Tutustu tarjontaan tästä

KERHOT
Tutustu tarjontaan tästä

KYMPPISYNTTÄRIT 10.10.

Täytätkö tänä vuonna 10 vuotta?
Kaikki tänä vuonna 10 vuotta täyttäneet ja täyttävät kutsutaan yhdessä juhlimaan tiistaina 10.10. Uudenkaupungin srk-keskukselle.

Juhlia järjestetään kahdet klo 16 ja 18.
Kutsut toimitetaan syyskuun aikana ja juhliin ilmoittaudutaan etukäteen.
Luvassa synttäriherkkuja ja Taika-Petterin esitys.

Ilmoittaudu mukaan synttäreille täältä. Ilmoittautuminen auki 26.9.-3.10.2023

KOULUYHTEISTYÖ

Osallistumme alueen koulujen ryhmäytyksiin seurakunnan leirikeskuksessa Haukharjassa
ja toteutamme koulujen toiveista kerhoja, tuntivierailuja ja päivänavauksia (livenä, äänitettynä ja videoituina).
Erityisesti Deeptalk-menetelmä on ollut suosiossa.

TAPAHTUMAT JA TOIMINTAPÄIVÄT

Kutsumme kouluikäisiä sekä heidän perheitään ja sisaruksiaan erilaisiin tapahtumiin, joita järjestetään usein yhteistyössä seurakunnan kasvatuksen ja jumalanpalveluselämän kanssa. Alla kuva elokuun alussa olleesta lasten pienestä pyhiinvaelluksesta, joka oli osa Kalannin isompaa viestipyhiinvaellustapahtumaa.

BÄNDIKÄMPPÄ

Seurakuntakeskuksen bändikämppä on seurakuntalaisten käytössä. Vapaita bändikämppävuoroja voi kysellä Jaanalta. Tällä hetkellä bändikämpällä on harjoitellut 14-vuotiaiden ryhmä.

Ota yhteyttä:

Jaana Kulmala 044 3634 399