Pieniä lapsia ja vanhempia muskarissa

Vauva- ja perhemuskarit

Muskarissa lapsi tutustuu musiikin perusasioihin laulaen, leikkien, rytmi- ja kehosoittimia soittaen, liikkuen ja kuunnellen. Muskarissa sekä lapset että aikuiset saavat iloita musiikin lahjan äärellä.

Muskareihin voivat hakea vuonna 2023-2016 syntyneet lapset. Perhemuskariin voivat osallistua myös perheen alle kouluikäiset sisarukset. Lapset osallistuvat muskareihin yhdessä vanhemman kanssa.

Ryhmät kokoontuvat kerran viikossa Saarnistossa.  Muskarin kokoontumisaika vauvamuskarissa n. 20 min ja perhemuskarit . 30 min, Muskarihetken jälkeen on mahdollisuus jäädä puoleksi tunniksi leikkimään päiväkerhotilaan.

Lukukausimaksu on 30 €/ lapsi, sisarus 15€.

LUKUVUOSI 2023-2024 Kevätkausi alkaa 10.1.2024. Syyskaudelle ilmoittautuneiden ei tarvitse ilmoittautua erikseen kevätkaudelle.  Uusi vauvaryhmä runsaan kysynnän vuoksi. Ilmoittaudu mukaan varapaikoille tai vauvaryhmään tästä.

Vanhempia ja lapsia kirkkomuskarissa

Kirkkomuskarissa 26.10.2016

Vanhempia ja lapsia kirkkomuskarissa harson alla

Kirkkomuskareissa 26.10.2016 vieraili 110 musisoijaa