Avoin toiminta 2023-2024

Avoimeen toimintaan ovat tervetulleita lapset yhdessä aikuisen kanssa! Mukaan voivat osallistua myös perhepäivähoitajat hoitolastensa kanssa. Toiminta on avointa eli toimintaan ei tarvitse ilmoittautua, vaan voit käydä, milloin itselle sopii.

Toiminta alkaa viikolla 2.

Vauvakahvila

Saarniston seurakuntakodin päiväkerhotilassa

Keskiviikkoisin klo 14.00-16.00

Kahvilassa on sekä vapaata oleskelua että keskustelua vauvavuoteen liittyvien aiheiden ympärillä. Vauvakahvilaan ovat tervetulleita kaikki alle 1.5-vuotiaiden vanhemmat. Maksuton kahvitarjoilu.

TaitavaTaimi

Parillisina viikkoina Saarniston seurakuntakodilla

Tiistaisin klo 9.00-10.30

Tähän viime lukuvuonna alkaneeseen toimintaan ovat tervetulleita lapset yhdessä aikuisen kanssa! Mukaan voivat osallistua myös perhepäivähoitajat hoitolastensa kanssa. Aloitamme toiminnan yhteisellä kynttilähetkellä, jonka jälkeen vaihtelevasti erilaista luovaa toimintaa alle kouluikäisille lapsille. Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua, vaan voit käydä, milloin itselle sopii. Teidän ei myöskään tarvitse olla koko aikaa paikalla, vaan toimintaan voi osallistua liukuvasti.

Saarniston seurakuntakoti (Pajusuontie 2)

Kirkkomuskari

Parittomina viikkoina Uudenkaupungin Uudessa kirkossa

Torstaisin klo 10, kesto 30min.

Muskarin jälkeen kirkon leikkitila käytössä klo 11.00 saakka. Muskariin ei tarvitse ilmoittautua, vaan voit käydä, milloin itselle sopii. Muskarin pitää kanttori Hanna Pishro.

Vauvakahvila Saarniston seurakuntakodilla keskiviikkoisin klo 14.00-16.00. Alle 1,5-vuotiaille

Vastaava lastenohjaaja
Uudenkaupungin seurakunta