Seurakunnan tilojen vuokrat

siunauskappeli
n. 140 henkeä -- 340 €

Hinnasto 1.1.2024 alkaen

• Hinnat sisältävät arvonlisänveron.
  • Hautauksen yhteydessä kylmiön vuokra ev.lut. kirkkoon kuulumattomalta 85 €.
  • Avioliittoon vihkiminen, kaste ja ev.-lut.kirkkoon kuuluvien siunaustilaisuudet ovat maksuttomia.
  • Maksullisten konserttien vuokrahinnat max. 8h/kerta, harjoittelu muulloin kuin konsertin yhteydessä 85 €/h.
  • Kirkon vuokraus ei sisällä automaattisesti urkujen käyttöoikeutta, vaan siitä sovitaan aina erikseen.
  • Konserttien musiikista on keskusteltava kanttorin kanssa etukäteen.
  • Kirkossa esitettävän musiikin tulee olla sinne sopivaa eikä se saa olla ristiriidassa kirkon opetuksen kanssa.

Kirkkojärjestys 14:2 ”Kun kirkko on vihitty, sitä saa käyttää vain sen pyhyyteen soveltuviin tarkoituksiin. Kirkon käyttämisestä päättävät kirkkoherra ja kirkkoneuvosto tai seurakuntaneuvosto yhdessä.”

Seurakuntakotien ja -keskuksen vuokrat

Tilan nimi Väkimäärä Hinta/tilaisuus Kirkolliset toimitukset:
vihki-, kaste-, rippi-
tai muistotilaisuus
Uudenakaupungin
seurakuntakeskus

n. 200 henkeä/sali
n. 80 henkeä/kahvio
Pöydät yht. n. 200 henkeä

290 € 190 €
Uudenkaupungin Saarniston
seurakuntakoti
max. n. 50 henkeä 145 € 105 €
Pyhämaan seurakuntakoti n. 140-150 henkeä 170 € 140 €
Lokalahden Paanula n. 120 henkeä 170 € 140 €
Kalannin seurakuntakoti n. 120 pöytäpaikkaa,
tuoleja n. 150 hengelle
170 € 140 €

Hinnasto 1.1.2024 alkaen

• Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
  • Kastetilaisuudet 0 €, kun kastettava otetaan Uudenkaupungin seurakunnan jäseniksi.
  • Hinnat ovat vuokra/kerta. Mikäli tila on valmistelujen yms. takia käytössä vuokraajalla kahtena päivänä, vuokrat peritään 1,5- kertaisina.
  • Rintamasotilastunnuksen, rintamapalvelutunnuksen tai vastaavan palveluksen omaaville veteraaneille seurakuntatilat muistotilaisuutta varten kokonaan veloituksetta. Tällöinkin edellä mainittujen puolisoilta peritään tämän hinnaston mukaiset käyttökorvaukset.
  • Seurakunnan omasta toiminnasta ja veteraanijärjestöiltä ei peritä vuokraa.
  • Seurakunnan omille viranhaltijoille/työntekijöille sekä heidän Kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen tarkoittamille lähiomaisilleen myönnetään 25 %:n alennus seurakuntatilojen käyttökorvauksista.
  • Tilavuokrat eivät sisällä emäntäpalveluita, seurakunnalla ei myöskään ole tarjota emäntäpalveluja yksityistilaisuuksiin.
  • Seurakuntakotien ja keskusten astiastot ovat vuokraajien käytössä, pöytäliinoja seurakunta ei vuokraa tilaisuuksiin.
  • Ylimääräiset siivouskustannukset veloitetaan erikseen. Vahtimestaripalvelu 55 €.
  • Kerho- ja takkahuoneiden vuokra on 15 € / tunti, vähintään 45 €. Kokous -ja muut tilat 30-60 €/tunti.

Haukharjan leirikeskuksen vuokra

Lavikontie 456, 23500 Uusikaupunki
Majoittuu 44 + 8 henkilöä

Vuokraushinnat (1.1.2024 alkaen):

Pelkkä päiväkäyttö (ei majoitustilat) 225 € / päivä
Majoittuessa 351 €+alv 24% = 435 € / yö

• Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
  • Vuokrausaika päättyy lähtöpäivänä klo 14.00.
  • Majoittuminen leirikeskuksissa tapahtuu omilla liinavaatteilla ja pyyhkeillä.
  • Vuokraushinnat sisältävät takka- ja saunapuut, saunanlämmityksestä huolehtivat vuokraajat itse annettujen ohjeiden mukaan.
  • Ylimääräinen oven avaus 50 €.
  • Ylimääräiset siivouskustannukset veloitetaan erikseen.
  • Varausvahvistuksen yhteydessä laskutetaan 100 €:n varausmaksu, mikä hyvitetään loppulaskun yhteydessä.