Via Crucis- Ristin tie

la 30.3. klo 20.00
Mustavalkoinen kuva, jossa Jeesus ja aikalaishahmoja. Teksti: Via Crucis.

Tapahtuma alkaa Myllymäeltä

Tervetuloa mukaan kulkueeseen ja seuraamaan ristintien näytelmää. Ilta päättyy kirkossa olevaan ylistys/gospellauluiltaan.

Pääsiäislauantaina 30.3. klo20 alkaen Uudenkaupungin hämärtyvässä katukuvassa nähdään ensimmäistä kertaa Via Crucis ristintie draama ja kulkue. Tapahtuma toteutetaan talkoohengessä yhdessä paikallisten ja lähiseudun toimijoiden sekä asukkaiden kanssa. Olet sydämellisesti tervetullut mukaan!

Tilaisuus alkaa klo 20 Getsemanen puutarhasta eli Myllymäeltä, josta kulkue siirtyy Pookin pihan tuomion kautta Uuden kirkon portaille ristiinnaulitsemiseen.

Pääsiäisen ilosanoman tunnelmaan päästään kiinni heti draaman jälkeen Uudessa kirkossa jatkuvassa lämminhenkisessä ylistyslauluillassa. Yhteislaulun esilaulajana Ville-Markus Vesterinen. Mukana Vakka-Opiston gospelkuoro ja Cantilona-kuoro.

Vapaapääsy. Tarjolla lämmintä mehua.

Projektikoordinaattori:
Rose-Marie Virolainen