Sävelhartaus

Lokalahden kirkko

Sävelhartaus Lokalahden kirkossa. - Kari Vuola, urut - Riitta Hirvonen, viulu - Ari Stenman, laulu Puhe: Arja Kalliopaasi

Uudenkaupungin seurakunta järjestää Sävelhartauden sunnuntaina 17.2 klo 18 alkaen Lokalahden kirkossa. Musiikkipainotteisessa iltatilaisuudessa laulaa kanttori Ari Stenman Buxtehuden, Händelin, Franckin ja Mozartin klassista kirkkomusiikkia; häntä säestävät Riitta Hirvonen viululla ja Kari Vuola uruilla. Riitta Hirvonen ja Kari Vuola esittävät duona Mozartin tunnetun Adagion E-duuri, jonka on viululle ja uruille sovittanut Joseph Messner. Vuola esittää lisäksi urkusooloina Bachin, Oleyn ja Pachelbelin musiikkia.

Sävelhartaudessa pitää puheen kappalainen Arja Kalliopaasi. Tilaisuuteen on vapaa pääsy - vapaaehtoisen ohjelmamaksun tuotto kohdennetaan kokonaisuudessaan Uudenkaupungin seurakunnan nuorten elokuun alussa Kreikkaan suuntautuvan matkan tukemiseksi.

Uudenkaupungin seurakunta

kanttori