Naisten aamukahvit

Olen ihme on teemana Naisten aamukahveilla  lauantaina 18. marraskuuta Uudenkaupungin seurakuntakeskuksessa. Puhujavieraaksi tulee Kansan Raamattuseuran kouluttajana ja muusikko Kristiina Tanhua-Laiho. Musiikkia tilaisuudessa esittää Kriistiina Tanhua-Laihon lisäksi Fiia Iskala.

Aamukahvivieraan, Kristiina Tanhua-Laihon aiheena on Olen ihme.

Kristiina Tanhua-Laiho työskentelee Kansan Raamattuseurassa kouluttajana ja muusikkona ja vastaa Tampereen Rukouksen talon toiminnasta, sen aamurukouksista sekä nuorten ja aikuisten rukouskoulutuksista. Rukouksen talo toimii yhteistyössä Tampereen seurakuntien nuorisotyön ja nuorten aikuisten työn kanssa. Kristiinan kutsumuksena on kertoa siitä, mitä Raamattu opettaa kiitoksesta ja ylistyksestä ja sen siunauksesta kristityn elämässä. Hänen tarkoituksenaan ja kaipauksenaan on myös viedä kristillistä sanomaa eteenpäin. Sanaa, joka lohduttaa, rohkaisee, vahvistaa, puhdistaa, pyhittää ja vapauttaa sekä kirkastaa kuvaa Kristuksen rakkaudesta.

Kristiina Tanhua-Laiho kertoo, että Aamukahveilla etsimme Jumalan Sanan kautta omaa identiteettiämme, sitä kuka olen, millaiseksi minut on luotu, ja miten löydän oman identiteettini eri elämänvaiheissa. Ja myös siitä, mitä Raamattu opettaa kiitoksen siunauksesta elämässämme.

Kristiina on saanut Raamatunteksteihin lauluja, joita kuulemme myös tässä tilaisuudessa.

- Jumalan Sanassa on meitä puhdistava ja pyhittävä voima. Rukoukseni on, että voisimme löytää jotain siitä, miten Jumala meidät näkee ja tätä kautta myös osan siitä ilosta ja riemusta, mitä on olla suuri ihme. Toisaalta mikä vaikuttaa ajatuksissamme niin, ettemme koe olevamme ihme?

- Rukous on meille annettu lahja, mitä kautta puhumme Jumalalle ja hän meille. Jumala voi vakuuttaa sydämellemme, että olemme ihme, Hänen ainutkertainen ja -laatuinen luomuksensa.

Seurakunnan lähetystyön hyväksi menee Naisten aamukahvien ohjelmasta perittävä viiden euron, joka sisältää maittavan aamupalan.  Järjestäjät toivovat runsasta osanottoa kello 8.30 aamiaisella aloitettavaan tilaisuuteen Uudenkaupungin seurakuntakeskuksessa.

2017-11-14 13:15:01.0