Tervetuloa uudistuneille verkkosivuillemme!

Olemme tänään, 24.10.2016 ottaneet käyttöömme seurakuntien tarpeisiin räätälöidyn Lukkari-verkkosivuston.

Lukkari-julkaisujärjestelmä on kirkon omaa kehitystyöstä  ja siinä on mukana jo noin 100 seurakuntaa. Järjestelmää myös päivitetään jatkuvasti netin käytön muutokset huomioiden.

Lukkarin kehitystyön keskiössä on ollut seurakuntalainen. Verkkosivuston rakenne ja ulkoasu on suunniteltu jäsenten mielipiteitä, kokemuksia ja toiveita kuunnellen.

Kirkon tarpeisiin suunniteltu yhteinen sivupohja auttaa ihmisiä löytämään tiedot helpommin myös muiden seurakuntien sivustoilta. Paikallisesti jokainen Lukkari-pohjaan liittynyt seurakunta siirtää omat tietonsa sivustolle ja huolehtii niistä. Seurakunta myös säilyttää oman logon tai tunnuksen ja värimaailman palkeissa sekä muussa visuaalisessa ilmeessä.

Uudenkaupungin seurakunnan vanhasta kotisivuosoitteesta www.ukisrk.fi  tulee siirtoyhteys uuteen www.uudenkaupunginseurakunta.fi  Lukkari-sivustoon maanantaista 24.10.2016 alkaen.

2016-10-21 10:48:00.0