Viikolla vihille -vihkitapahtuma

Viikolla vihille!

Kalannin kirkko

Viikolla vihille -vihkitapahtuma klo 16 alkaen Kalannin kirkossa

Alttarille vaivattomasti - ilman juhlastressiä! Kirkon kotoisa tunnelma luo puitteet ikimuistoiselle hetkelle. Viikolla vihille - tapahtuma 24.4.2024 Kalannin kirkossa klo 16 alkaen.

Tunnelmallinen vihkitilaisuus, jossa vihitään peräkkäin useampi pari. Siviilivihkimyksen valinneet voivat saada liitolleen kirkollisen siunauksen. Myös vihkivalan uusiminen onnistuu; tällöin paria pyydetään halutessaan tuomaan mukanaan vihkiraamattu johon pappi täydentää tiedot.

Vihkiajat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä seurakuntatoimistosta ma-to klo 9-13 puh. 02-840 4100. Tarjolla on puolen tunnin aikoja klo 16 alkaen.

Seurakunta tarjoaa vihkimisen jälkeen kakkukahvit vihkiparille pienelle (max. 10 hlöä) hääseurueelle. Seurakunta antaa lahjaksi vihkiraamatun.
  • Aikuisille Aikuisille

Lisätietoja tästä: Viikolla vihille Linkki avautuu uudessa välilehdessä