Taide-ilta 19.7.2023

Seurakuntakeskuksen ovi kesäisessä valossa

Uudenkaupungin seurakunnan suunnitelmasta luopua seurakuntakeskuksen taideteoksista on käyty vilkasta keskustelua.

Seurakunta järjestää keskustelutilaisuuden, jossa on mahdollisuus vaihtaa ajatuksia seurakuntakeskuksen taideteoksista ja eri ratkaisuvaihtoehdoista teosten osalta.

Tilaisuuden puheenjohtajana toimii Matti Jussila, joka oli aikanaan taidekilpailua ja taideteosten valintaa koordinoineen seurakunnan taidetoimikunnan jäsen. Puheenvuoron käyttää myös taidetoimikunnan silloinen puheenjohtaja Anja Savolainen. Taiteilija Hannu Väisänen tuo videotervehdyksen tilaisuuteen. Kirkkoherra Juhana Markkula avaa tilaisuuden ja kertoo, miten päätöksenteon kanssa edetään.

Taide-ilta Uudenkaupungin seurakuntakeskuksella järjestetään keskiviikkona 19.7. klo 18 alkaen. Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille.

2023-07-13 22:53:00.0