Postimerkkikeräys lähetystyön hyväksi

Vanha postimerkki

Nyt on mahdollisuus tukea Suomen Lähetysseuraa tuomalla vanhat rahat, postikortit ja –merkit keräykseen. Uudenkaupungin seurakunta toimittaa ne eteenpäin Suomen Filatelistiseuralle, joka hoitaa huutokauppamyynnin, josta saadut varat menevät SLS:n ulkomaiseen työhön.

Voit toimittaa tuotteet myös itse Lähetysseuralle. Se on helppoa, haet vain seurakuntakeskukselta palautuskuoren, jonka postimaksu on jo maksettu!

Lisätietoja: lähetyspapilta Eero Kuikanmäeltä

Postimerkin ympärille jätetään 1-2cm. Postikorteista ei leikata merkkejä pois, ne saavat olla kirjoittamattomia tai kirjoitettuja, nimeä ei saa sutata. Suosituimpia ovat Suomi paikkakuntakortit, tunnettujen tekijöiden (mm. Wendelin) kortit, sekä ennen Helsingin Olympialaisia 1952 leimatut kortit. Kaksiosaisia syntymäpäiväkortteja tai ilmaiskortteja ei oteta vastaan.

Katso lisää tästä

Suomen Lähetysseuran pääoven kivikaari