Mierlahtea kiiteltiin kirkkoneuvostossa.

Kirkkoherra Esa Mierlahti osallistui viimeistä kertaa puheenjohtajana kirkkoneuvoston kokoukseen keskiviikkona.

Kirkkoneuvosto halusi muistaa 1.5. virkavapaalle ja syksyllä pois seurakuntatyöstä jäävää Mierlahtea.

Kirkkoherra sai kiitokset työstään!

Esko Halivaara luki Franciscus Assisilaisen rukouksen:

"Korkea ja kunniakas Jumala, valaise sydämeni pimeys ja anna minulle oikea usko, varma toivo ja täydellinen rakkaus, ymmärrys ja tieto, että noudattaisin pyhää ja totista tahtoasi. Aamen."

Näiden sanojen myötä Esalle toivotettiin  myötätuulta tuleviin tapahtumiin.

Kirkkovaltuuston puheenjohtaja Esko Halivaara, kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Lasse Virtanen sekä talouspäällikkö Tuija Lankinen ojensivat hänelle kukat ja San Damianon ristin.

Toukokuun alusta lähtien Uudenkaupungin seurakunnan vs. kirkkoherrana toimii Jukka Kekki. Seuraava kirkkoneuvoston kokous on 22.5. ja siinä puheenjohtajana toimii Kekki.

2019-04-25 13:36:00.0