Lähetystyön vappukahvio- ja myyjäiset tulossa taas

Myynnissä muun muassa munkkeja.

Uudenkaupungin seurakuntakeskuksessa järjestetään vappukahvio- ja myyjäiset vappuaattona eli tiistaina 30.4. kello 12-16.

Vappukahviossa (Koulukatu 6) on saatavilla kahvia, munkkeja ja erä kotitekoista simaa. Näitä kaikkia voi joko nauttia paikan päällä tai ostaa kotiin. Lisäksi tapahtumassa on korukirppis ja myyjäispöytiä.

Vappumyyjäisiin voi lahjoittaa itse tehtyjä käsitöitä, puutöitä, taide- ja koriste-esineitä, kortteja ynnä muuta myytäväksi sopivaa. Jos piironginlaatikostasi löytyy koruja, joita et enää itse käytä, otamme niitä mielellämme täydentämään Korukirppiksen valikoimaa. Muuta kirpputoritavaraa voimme vastaanottaa vain pieniä määriä.

Vapputapahtuman tuotto menee lähetystyön hyväksi Uudenkaupungin kappeliseurakunnan nimikkokohteisiin. Ne ovat Sari-Johanna Kuittilo Suomen Lähetysseura Israelissa, Pauli Vanhanen Suomen Luterilainen Evankeliumiyhdistys (Sley) Sudanissa ja Etelä-Sudanissa, Suomen Lähetysseura Thaimaassa ja Medialähetys Sanansaattajien khmerinkielinen Toivoa naisille -radio-ohjelma Kambodzhassa.

Myös talkootehtäviä on tarjolla myyjäisten ja kahvion toteutuksessa, kysy lisää vapaaehtoiselta lähetyssihteeriltä Anneli Pietilältä, puh. 040 730 4712.

Mika Äijäläinen ilahduttaa tapahtumaan osallistuvia pianomusiikilla.

2019-04-03 07:59:00.0