Marianpäivän lähetyslounas Kalannissa

Lähetyslounas järjestetään Kalannin seurakuntakodilla.

Kalannissa on vankka perinne lähetyslounaiden järjestämiseen. Lähetyslounaita on järjestetty jo 40 kertaa. Paikalla on yleensä ollut satoja ruokailijoita.

Tänä keväänä lähetyslounas järjestetään Marian ilmestyspäivänä sunnuntaina 24. maaliskuuta Kalannin seurakuntakodissa (Pyhän Olavin tie). Lounas on aamun kirkonmenojen jälkeen kello 11.30-14.

Lounaalla on luvassa kalantilainen pitopöytä, johon kuuluu muun muassa sallattia, Waldorfin salaattia, vihersalaattia, sienisalaattia, graavilohta, uunisilakkaa, kananmunia, piimäjuustoa, savukalkkunaa, prossakkaa, vihannesgratiinia, lihapyöryköitä ja saaristolaisleipää. Jälkiruoaksi on marjapiirakkaa.

Aikuisilta hinta on 15 euroa, koululaisilta 5 euroa ja alle kouluikäiset syövät ilmaiseksi.

Tapahtuman järjestäjänä on Kalannin kappeliseurakunnan lähetystyö.

Wed Mar 06 10:12:00 EET 2019