3-vuotiaiden synttärit tulevat taas

Kolmevuotissynttäreillä lapset saavat aimoannoksen juhlatunnelmaa.

Uudenkaupungin seurakunta järjestää kuluvana keväänä jo 8. kerran lasten 3-vuotissyntymäpäivät. Syntymäpäivät järjestetään Uudenkaupungin seurakuntakeskuksessa tulevana sunnuntaina 3. maaliskuuta kello 15.

Tapahtumaan on kutsuttu kaikki seurakuntaan kuuluvat lapset, jotka täyttävät tänä vuonna 3 vuotta. Lapset saavat toki tuoda mukanaan myös oman aikuisen juhliinsa. Tapahtumaan oli tarjoilun takia ennakkoilmoittautuminen ja mukaan onkin ilmoittautunut jojo runsaasti kutsuttuja. Ilmoittautuminen on päättynyt. Luvassa on ainakin laskiaispullaherkuttelua ja jokainen päivänsankari saa pienen lahjan.

Tapahtumaa pidetään lapsiperheiden keskuudessa suuressa suosiossa ja seurakunnan lapsityöntekijät saavat vuodesta toiseen kiitosta järjestelyistä. Seurakunnan lapsityöntekijät kertovat tapahtumassa myös seurakunnan toiminnasta esimerkiksi näyttämällä perhetoiminnan ja varhaiskasvatuksen esittelyvideon.

Tapahtumassa lapsia viihdyttää lastenmusiikkiorkesteri Siina&Taikaradio.  Siina ja Anselmi Hirvosen yhtyeen ohjelmistoon kuuluu leikittäviä ja laulettavia musiikillisia seikkailuja. Lisäksi pikkujuhlijoiden on mahdollista ottaa itsestään kuva ilmapallokoivun katveessa.

2019-02-27 08:16:00.0