Naisten aamukahvien vieraana Saara Kinnunen

Naisten_aamukahvit_syksy_Uki_2016_M.jpg

Perinteikäs Naisten aamukahvit -tilaisuus pidetään tänä syksynä Uudenkaupungin seurakuntakeskuksessa lauantaina 12. marraskuuta.

Vieraaksi on tulossa Saara Kinnunen, vaasalainen sosiaalipsykologi ja psykoterapeutti. Aiheena hänellä on  Sukupolvisuhteet – odotuksia ja pettymyksiä. Saara Kinnunen on työskennellyt perheneuvojana Vaasan seurakuntayhtymän Perheasiain neuvottelukeskuksessa. Hän on toiminut myös opetustehtävissä ja kasvatus-, perhe ja ihmissuhdekysymysten ja sielunhoidon kouluttajana ja luennoitsijana. Hänellä on viisi lasta ja kymmenen lastenlasta.

Puheensa aamukahvivieras perustaa kirjaansa Isovanhemmuuden aika. Siinä Saara Kinnunen kuvaa isovanhemmuuden iloja ja elämän uutta ajanjaksoa raottaen myös sitä hämmennystä ja kipua, mitä sukupolvien välisissä suhteissa voi olla. - Miten elää taidollisesti isovanhempana, että suhteet lastenlapsiin säilyisivät? - Miten keskimmäinen sukupolvi voi luoda olosuhteet, joissa lapset saavat mahdollisuuden ylisukupolvisiin suhteisiin? - Miten selvitä haastavista tilanteista, joissa muutosta ei ole odotettavissa?

Saara Kinnusen puheessa on läsnä teoreettinen tieto ja käytännönläheisyys, joten kuulijat saavat konkreettista evästystä jokapäiväisen elämän tilanteisiin.

Tilaisuudessa musiikkia kuullaan Viivi Sinisalolta ja Senni Hirvoselta.
 Aamukahvitiimi toivoo runsasta osanottoa Uudenkaupungin seurakuntakeskuksessa pidettävään suosittuun tilaisuuteen, jollaisia on järjestetty jo keväästä 1992 alkaen.

Aamukahveilla perittävä pieni ohjelmamaksu sisältää maittavan aamiaisen.

Tervetuloa!

Saara Kinnusen aiheena Naisten aamukahveilla 12.11. on Sukupolvisuhteet – odotuksia ja pettymyksiä. Kinnusen Isän kaipuu -kirja valittiin tämän vuoden kristilliseksi kirjaksi.

2016-11-02 11:23:01.0