Sävelhartaus Lokalahdella

Uudenkaupungin seurakunta järjestää Sävelhartauden tulevana sunnuntaina kello 18 alkaen Lokalahden kirkossa.

Musiikkipainotteisessa iltatilaisuudessa laulaa kanttori Ari Stenman Buxtehuden, Händelin, Franckin ja Mozartin klassista kirkkomusiikkia; häntä säestävät Riitta Hirvonen viululla ja Kari Vuola uruilla.

Riitta Hirvonen ja Kari Vuola esittävät duona Mozartin tunnetun Adagion E-duurin, jonka on viululle ja uruille sovittanut Joseph Messner. Vuola esittää lisäksi urkusooloina Bachin, Oleyn ja Pachelbelin musiikkia.

Sävelhartaudessa pitää puheen kappalainen Arja Kalliopaasi. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Vapaaehtoisen ohjelmamaksun tuotto kohdennetaan kokonaisuudessaan Uudenkaupungin seurakunnan nuorten elokuun alussa Kreikkaan suuntautuvan matkan tukemiseksi.

2019-02-13 08:27:00.0