Seurakunta mukana joulun lahjakierrätystapahtumassa

Uudenkaupungin seurakunta on mukana Remeon järjestämässä Kierrättämällä hyvä joulumieli –tapahtumassa. Tarpeettomille tavaroille annetaan kierrättämällä uusi elämä. Kierrätykseen otetaan vastaan ehjiä, puhtaita ja hyväkuntoisia leluja, kirjoja ja dvd-levyjä.

Tavaroita voi tuoda Alisellekadulle Telmarinin eteisaulan hyllyihin maanantaista keskiviikkoon 12.-14.11. kello 8-17. Tavaroita voi noutaa torstaina 15.11. kello 8-18. Tarkoituksena on siis laittaa tarpeettomat, mutta hyväkuntoiset tavarat kierrätykseen ja pukinkonttiin pakattavaksi.

Torstaina 15.11. kello 12 alkaen Telmarinissa on tarjolla lohikeitto-, glögi- ja joulutorttutarjoilu sadalle ensimmäiselle kierrättäjälle.

Remeon, Telmarinin ja Uudenkaupungin seurakunnan lisäksi tapahtumassa ovat mukana myös Uudenkaupungin Golfravintola sekä MLL:n Uudenkaupungin paikallisyhdistys.

Lisätietoja tapahtumasta saat seurakunnan lapsityönohjaaja Minna Rautaselta puhelinnumerosta 050 363 4140 tai sähköpostitse osoitteesta minna.rautanen@evl.fi

2018-10-31 14:06:00.0