Perhekerho

ma 17.9. klo 9.30

Kalannin seurakuntakoti

Perhekerho

Kerho on tärkeä kohtaamispaikka, jossa lasten ja aikuisten on mukava tavata toisiaan mehun ja kahvikupposen äärellä. Ohjelmassa on vaihdellen yhteistä tekemistä, vapaata tai teemoitettua keskustelua sekä eri tahojen vierailuja. Yhteiset keskusteluteemat ovat lähellä arjen kysymyksiä: kasvatukseen, vanhemmuuteen, parisuhteeseen, jaksamiseen ja virkistymiseen liittyviä.

Kerho alkaa yhteisellä aamuhartaudella, jonka jälkeen siirrytään kahvittelemaan ja noin kerhon puolivälissä alkaa mahdollinen ohjattu toiminta. Perhekerhoissa lapset ovat vanhempiensa vastuulla. Toisinaan lapsille ja aikuisille omaa ohjelmaa, jolloin aikuisilla on mahdollisuus omaan hengähdyshetkeen ja lapsilla on mahdollisuus leikkimiseen lastenohjaajien ohjauksessa.

Perhekerhot ovat avointa ja maksutonta toimintaa, johon ei tarvitse ilmoittautua.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Uudenkaupungin seurakunta